DetikForum

DetikForum (http://forum.detik.com/index.php)
-   Yogyakarta (http://forum.detik.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   kenopo kok jeleh nge-DF??? (http://forum.detik.com/showthread.php?t=112914)

gudheg 29th July 2009 13:58

Quote:

Originally Posted by kembang (Post 8615548)
koe ngunekke aku yo??? :teliti:

jarke wae jeng, mengko nek kesel rak leren.

Mbelgedhes 29th July 2009 14:18

Quote:

Originally Posted by bramakumbara (Post 8615377)
bingung arep ngomong opo maneh neng kene :hface:

walah.... priyayi LA lagi njedhul...tindak pundi kemawon to kangmas...neng topix yo ra tau tilik ki....malah isine yo wong anyar kabeh....

nanggal.sepisan 29th July 2009 14:27

Quote:

Originally Posted by kembang (Post 8615548)
koe ngunekke aku yo??? :teliti:

nek koe ra merasa punya sifat iku knp rumongso di unek ke

nanggal.sepisan 29th July 2009 14:28

Quote:

Originally Posted by gudheg (Post 8615564)
nek eneg ra sah mlebu ngopo?
ojo njiwit yen ra gelem dijiwit.
mungkin perlu instropeksi, kenapa you merasa demikian? sikap yg berikan kepada orang ya seperti itulah yg akan diterimanya.

aku kenalan sm member baru jg banyak, bahkan berteman sampai akrab, fine2 aja tuh. tercekuali dirimu, karna dari awal aku emang dha ga sreg sama postingan2 dan trit-mu.


jadi masalahe bukan member lawas ato anyar, semua tergantung pada kita. (kalimat yg tak bold ini juga berlaku untuk iwed di postingan halaman 1)


halaha njuk kobar kabeh

gudheg 29th July 2009 14:36

aku pilih monoton jeng, sejatine 2 sih karo akeh gawean, tp karna ming iso milih siji yo aku pilih monoton. nek masalah akeh gawena jih iso disiasati.

nek males, kuwi tergantung wonge, kesed pos sregep.
nek dibilang ra ana manfaate, jelas2 menipu diri sendiri. banyak kok manfaatnya (tambah teman, tambah sodara, bahkan bisa bikin baksos sampe 3, hampir 4--itu bermanfaat banget kan.)

Mbelgedhes 29th July 2009 14:46

Quote:

Originally Posted by gudheg (Post 8616122)
aku pilih monoton jeng, sejatine 2 sih karo akeh gawean, tp karna ming iso milih siji yo aku pilih monoton. nek masalah akeh gawena jih iso disiasati.

nek males, kuwi tergantung wonge, kesed pos sregep.
nek dibilang ra ana manfaate, jelas2 menipu diri sendiri. banyak kok manfaatnya (tambah teman, tambah sodara, bahkan bisa bikin baksos sampe 3, hampir 4--itu bermanfaat banget kan.)

:iagree:

parto_sentono 29th July 2009 14:55

mergane jeleh

jawadwipa 29th July 2009 15:22

Quote:

Originally Posted by nanggal.sepisan (Post 8615492)
df er lawas do mbagusi ,gemblandus,nylekutis,tur kemaki , ra welcome ro cah anyar


marai eneg

jiakakakkakaka! yen eneg muntah wae!!! njur dipangan meneh kan irit duit nggo tuku madhang.hauhauuahuahuh!

jawadwipa 29th July 2009 15:25

Quote:

Originally Posted by parto_sentono (Post 8616419)
mergane jeleh

wakkakaakkakak! hmmm, kayane perlu di refresh ki de ef. sesuk buka puasa di jajake wedhus maneh ra dab??? urunan ra popo yooooo!:good:

zetiawan 29th July 2009 15:31

Quote:

Originally Posted by nanggal.sepisan (Post 8615492)
df er lawas do mbagusi ,gemblandus,nylekutis,tur kemaki , ra welcome ro cah anyar


marai eneg

.......


All times are GMT +8. The time now is 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright © 2000 - 2006, Jelsoft Enterprises Ltd.